П`ятниця, 26.04.2024, 08:48
Сайт вчителя технологій Кречуна Миколи Терентійовича
Меню сайту
Категорії розділу
З досвіду роботи [1]
Презентація роботи [2]
Навчальні програми з трудового навчання та технологій 5-11 класи [7]
Календарні та поурочні плани з трудового навчання [8]
Електронні підручники [1]
Новини з технологій [2]
Документація майстерні [5]
Методичні рекомендації [17]
Інструкції з охорони праці під час роботи в майстерні [2]
Тести [5]
Об'єкти праці [21]
Методична література [5]
Презентації творчих проектів учнів 9-11 класів [1]
Презентації творчих проектів учнів 5-9 класів [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 208
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
У розділі матеріалів: 78
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 7 8 »

Презентація роботи | Переглядів: 835 | Завантажень: 0 | Додав: Mykola | Дата: 17.03.2017 | Коментарі (0)

  

             










   














      
 
Методичні рекомендації | Переглядів: 1756 | Завантажень: 128 | Додав: Mykola | Дата: 22.12.2016 | Коментарі (0)

                                                               
Тести | Переглядів: 3710 | Завантажень: 0 | Додав: Mykola | Дата: 20.12.2016 | Коментарі (0)

Навчальне відео, яке поєднує підготовку заготовки до роботи та виготовлення виробу на шкільному верстаті на прикладі ручки для напилка.

Методичні рекомендації | Переглядів: 1449 | Завантажень: 0 | Додав: Mykola | Дата: 22.10.2016 | Коментарі (0)

Трудове навчання (для хлопців) - 7 клас розробки укроків
 Б. М. Терещук, С. М. Дятленко, В. М. Гащак, Р. М. Лещук

Передмова

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків трудового навчання в 7 класі

  Тема: ВСТУП. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ. ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПРАЦІ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ СЛЮСАРНИХ РОБІТ

Розділ 1. ОСНОВИ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВА

  Тема. ВЛАСТИВОСТІ ДЕРЕВИНИ. ВИБІР МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ

Розділ 2. ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ З ДЕРЕВИНИ

  Тема. ЕЛЕМЕНТИ ГРАФІЧНОЇ ГРАМОТИ. ПОНЯТТЯ ПРО ПРОЕЦІЮВАННЯ. ВИГЛЯДИ ВИРОБІВ НА КРЕСЛЕННІ

  Тема. ЕЛЕМЕНТИ ГРАФІЧНОЇ ГРАМОТИ. ВИКОНАННЯ ГРАФІЧНОГО ЗОБРАЖЕННЯ ОБРАНОГО ОБ’ЄКТА ПРАЦІ

  Тема. РОЗМІЧАННЯ ЗАГОТОВКИ

  Тема. ПИЛЯННЯ ДЕРЕВИНИ

  Тема. СТРУГАННЯ ДЕРЕВИНИ

  Тема. СТРУГАННЯ ДЕРЕВИНИ. ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ

  Тема. ШИПОВІ З’ЄДНАННЯ. РОЗМІЧАННЯ ШИПОВОГО З’ЄДНАННЯ

  Тема. ВИГОТОВЛЕННЯ ШИПОВОГО З’ЄДНАННЯ

  Тема. ТЕХНОЛОГІЯ ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБУ

  Тема. ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ РІЗЬБЛЕННЯМ

Розділ 3. ОСНОВИ ТЕХНІКИ, ТЕХНОЛОГІЙ І ПРОЕКТУВАННЯ

  Тема. СУЧАСНІ МЕТОДИ ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ

  Тема. ТОКАРНИМ ВЕРСТАТ З ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ. ТЕХНОЛОГІЧНІ ПРИСТОСУВАННЯ

  Тема. ПІДГОТОВКА ВЕРСТАТА ДО РОБОТИ. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ З РЕЄРОМ І МЕЙСЕЛЕМ

  Тема. ПРИЙОМИ РОБОТИ НАТОКАРНОМУ ВЕРСТАТІ

  Тема. ОСНОВИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. МЕТОДИ ПРОЕКТУВАННЯ: МЕТОД ФОКАЛЬНИХ ОБ’ЄКТІВ

Розділ 4. ОСНОВИ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  Тема. ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ МАЛЯРНИХ РОБІТ

  Тема. ТЕХНОЛОГІЯ КРІПЛЕННЯ НАСТІННИХ ПРЕДМЕТІВ

ДОДАТКИ

  ДОДАТОК 1. Орієнтовні об’єкти праці. Творчі завдання

  ДОДАТОК 2. Завдання для творчої практичної роботи

  ДОДАТОК 3. Відповіді на тестові завдання Робочого зошита

  ДОДАТОК 4. Відповіді до кросвордів Робочого зошита

Список літератури та електронних засобів навчального призначення

Календарні та поурочні плани з трудового навчання | Переглядів: 2913 | Завантажень: 0 | Додав: Mykola | Дата: 09.10.2016 | Коментарі (1)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо оцінювання та оформлення в класному журналі
результатів навчальних досягнень учнів
загальноосвітніх навчальних закладів
з трудового навчання
 
1.Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та наказу МОН молодьспорту від 13.04. 2011 року № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрованого у Міністерстві юстиції від 11.05. 2011 року №566/19304.
З метою забезпечення об’єктивного оцінювання знань учнів 12-ти бальна шкала побудована за принципом урахування особистих досягнень учнів, в якій визначено чотири рівні навчальних досягнень учнів – початковий, середній, достатній та високий.
Вони  визначаються за такими характеристиками:
Перший рівень ‒ початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.
Другий рівень ‒ середній. Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.
Третій рівень ‒ достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениця) правильна, логічна, обґрунтована, хоча їм бракує власних суджень.
Четвертий рівень ‒ високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міцними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію. 
Методичні рекомендації | Переглядів: 1238 | Завантажень: 103 | Додав: Mykola | Дата: 28.08.2016 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки України
 

Технології
10–11 класи
 
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Рівень стандарту, академічний рівень
Затверджено Міністерством освіти і науки України
(лист від 22.02.2008 № 122)
 
Програму підготували:
 Терещук А.І. (керівник проекту)
Н.І.Боринець
С.М.Дятленко
В.К.Сидоренко
Г.В.Терещук
І.Ю.Ходзицька
Навчальні програми з трудового навчання та технологій 5-11 класи | Переглядів: 2513 | Завантажень: 431 | Додав: Mykola | Дата: 22.08.2016 | Коментарі (0)

Лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437
«Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»

Трудове навчання (технології). Креслення
Відповідно до типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення предмета трудове навчання у 2016-2017 навчальному році відводиться:
у 5 – 6 класах – 2 год. на тиждень;
у 7 – 9 класах – 1 год. на тиждень;
у 10 – 11 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень;
у 10 – 11 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень.
Кількість годин трудового навчання в усіх класах може збільшуватися за рахунок годин варіативної складової навчальних планів, передбачених на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації. Впровадження курсів за вибором технологічного спрямування також може здійснюватися за рахунок варіативної складової.
Вивчення трудового навчання в 2016-2017 навчальному році здійснюватиметься за такими навчальними програмами:
5 – 8 класи – «Навчальна програма з трудо­вого навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5 – 9 класи» (авт.: В. Сидоренко та інші), затверджена наказом МОН України від 29.05.2015 № 585;
9 клас – «Трудове навчання. 5 – 9 класи» (нова редак­ція) (за загальною редакцією В. Мадзігона);
10 – 11 класи - «Технології. 10-11 класи» (авт.: А. Терещук та інші).
Усі зазначені навчальні програми та програми з креслення розміщено на офіційному веб-сайті МОН України (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html).
Методичні рекомендації | Переглядів: 972 | Завантажень: 39 | Додав: Mykola | Дата: 18.08.2016 | Коментарі (0)

Початок конспекту оформляється за загальною схемою. Спочатку  зазначаються:

тема, мета заняття, його тип, методи і прийоми проведення, засоби наочності й технічні засоби навчання, використана в процесі підготовки до заняття література.

Дидактична мета визначається, виходячи зі змісту матеріалу програми, вона вказує на результат, який передбачається досягнути.

Доцільно виділити навчальні завдання, які визначають формування умінь і навичок: виконувати конкретну операцію, дію; відрізняти правильнее виконання дії, якою необхідно оволодіти, від неправильного; визначати, пояснювати, обґрунтовувати характерні ознаки, принципи правильного виконання дії.

Методичні рекомендації | Переглядів: 954 | Завантажень: 31 | Додав: Mykola | Дата: 26.06.2016 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024