Середа, 24.04.2024, 20:38
Сайт вчителя технологій Кречуна Миколи Терентійовича
Меню сайту
Категорії розділу
З досвіду роботи [1]
Презентація роботи [2]
Навчальні програми з трудового навчання та технологій 5-11 класи [7]
Календарні та поурочні плани з трудового навчання [8]
Електронні підручники [1]
Новини з технологій [2]
Документація майстерні [5]
Методичні рекомендації [17]
Інструкції з охорони праці під час роботи в майстерні [2]
Тести [5]
Об'єкти праці [21]
Методична література [5]
Презентації творчих проектів учнів 9-11 класів [1]
Презентації творчих проектів учнів 5-9 класів [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 208
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
lizashkurupiy14

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ В КЛАСНОМУ ЖУРНАЛІ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ З
[ Викачати з сервера (104.5 Kb) ]28.08.2016, 17:44
Водночас, визначення високого рівня навчальних досягнень, зокрема оцінки 12 балів, передбачає знання та уміння в межах навчальної програми і не передбачає участі школярів у олімпіадах, творчих конкурсах тощо (Таблиця).
Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.
Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах.
Оцінювання якості трудової підготовки здійснюється у двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями, який можна виявити у процесі усного чи письмового опитування, та якість практичних умінь і навичок, тобто здатність до застосування вивченого матеріалу під час виконання лабораторно-практичних та практичних робіт. Тому критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання мають комплексний характер. До них належать:
  • рівень передбачених програмою теоретичних знань та вмінь застосовувати у практичній роботі;
  • уміння користуватися різними видами конструкторсько-технологічної документації та іншими джерелами інформації;
  • дотримання технічних вимог у процесі виконання робіт (якість виробу);
  • уміння організовувати робоче місце і підтримувати порядок на ньому в процесі роботи;
  • рівень сформованості трудових прийомів та вміння виконувати технологічні операції;
  • дотримання правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог;
  • дотримання норм часу на виготовлення виробу;
  • рівень самостійності у процесі організації і виконання роботи (планування трудових процесів, самоконтроль та ін.), виявлення елементів творчості.
Визначеним рівням відповідають розроблені критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за 12-ти бальною шкалою 
Категорія: Методичні рекомендації | Додав: Mykola
Переглядів: 1238 | Завантажень: 103 | Рейтинг: 0.0/0


Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024