Четвер, 25.04.2024, 04:46
Сайт вчителя технологій Кречуна Миколи Терентійовича
Меню сайту
Категорії розділу
Програмне забезпечення [0]
Календарні плани 2-4 класи [3]
Конкурси [1]
Розробки уроків 2-4 класи [0]
Навчальні програми [4]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 208
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4


Вступне слово

 
                                                                                                                                                    
                                                                                                                                   Інтернет
Комп'ютери та інші пристрої 
              


                    Інформація                                                                                                    Графіка

                                               
                                                                                        
Навчальні програми | Переглядів: 894 | Завантажень: 0 | Додав: Mykola | Дата: 31.10.2016 | Коментарі (0)

«Інформатика. 2-4 класи. Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у початкових класах за новою програмою ( І семестр)»
(спікери: Корнієнко Марина МихайлівнаКрамаровська Світлана МиколаївнаЗарецька Ірина Тимофіївна)
Частина 1

Youtubehttps://youtu.be/AfPS0nHdFyQ
Презентаціяhttp://www.slideshare.net/e-ranok_2010/24-67738904

Частина 2

Youtubehttps://youtu.be/8-40Dpj6um0
Презентаціяhttp://www.slideshare.net/e-ranok_2010/24-67739282

Навчальні програми | Переглядів: 805 | Завантажень: 0 | Додав: Mykola | Дата: 31.10.2016 | Коментарі (0)

Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів (ОНОВЛЕНО) 2016Інформатика
навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
2-4 класів
 
Пояснювальна записка

Мета і завдання навчального курсу
    Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у    загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами  стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний  підхід та формування в учнівства важливих життєвих  компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-  комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми  особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу.    Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетецій, які сьогодні майже  всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.
Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.
Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ  інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.
 
Основними завданнями навчального предмета є формування в дітей молодшого шкільного віку:
  • початкових навичок використовувати інформаційно-комунікаційні технології;
  • основних навичок роботи з різними пристроями для вивчення інших предметів, а також для розв’язування практичних соціальних, комунікативних завдань;
  • початкових уявлень про інформацію, її властивості, особливості опрацювання, передавання та зберігання;
  • початкових навичок використовувати інформацію з навчальною метою;
  • алгоритмічного, логічного та критичного мислення. 
Навчальні програми | Переглядів: 2125 | Завантажень: 143 | Додав: Mykola | Дата: 11.08.2016 | Коментарі (0)

 

Нова програма з інформатики для 5-9 класів

Міністерством освіти і науки затверджено програму з інформатики для учнів 5-9 класівзагальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ підписано першим заступником міністра Інною Совсун.

Розробники програми зазначають, що в основу навчального курсу покладено розвивально-компетентнісний підхід, який передбачає розвиток мисленнєвих навичок і формування предметних і ключових компетентностей.

Також зазначається, що завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів знань, умінь і навичок, які нададуть їм можливості створювати інформаційні моделі та опрацьовувати їх у програмних середовищах, здійснювати пошук відомостей із використанням пошукових систем, використовувати засоби ІКТ для організації співпраці, працювати з інформаційними системами тощо.

Курс «Інформатика» розрахований на 245 годин і має вивчатись у межах інваріантної частини навчального плану. У 5-7 класах загальна кількість годин курсу складатиме 35, у 8-9 класах – 70 годин.

Програмою передбачено послідовне ускладнення навчального матеріалу кожної з названих вище змістових ліній та умовне виокремлення двох змістових рівнів.

На першому рівні (5–7 класи)має бути продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. Другий рівень (8 – 9 класи) передбачає формування предметних та ключових ІКТ-компетентностей.

«Добираючи та створюючи компетентнісні задачі, вчитель має враховувати, що в 5–7 класах опрацювання даних учнями повинно здійснюватися за допомогою однієї технології або в одному програмному середовищі, у 8-9 класах – кількох технологій або в кількох середовищах. Також у компетентнісних задачах для будь-яких класів слід обов’язково передбачати розвивальний компонент», - зазначають автори програми.

Передбачається, що вчителі також можуть вибудовувати найбільш прийнятний для конкретного навчального закладу або класу підхід до навчання. Запропонована кількість часу на вивчення кожної теми також є орієнтовною, учителі й автори підручників можуть змінювати її у межах до 15%.

Новою програмою також визначено перелік програмних засобів, необхідних для впровадження курсу з інформатики, зміст навчального матеріалу та вимоги до навчальних досягнень учнів, а також орієнтовний перелік базових компонентів компетентнісних задач.

Регіональним департаментам освіти і науки доручено забезпечити необхідні умови щодо реалізації змісту навчальної програми.

Навчальні програми | Переглядів: 809 | Завантажень: 14 | Додав: Mykola | Дата: 07.02.2016 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024