Четвер
12.12.2019
20:06
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя технологій Кречуна Миколи Терентійовича
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 181

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


16:14
Затверджено нову програму з інформатики для 5-9 класів

Нова програма з інформатики для 5-9 класів

Міністерством освіти і науки затверджено програму з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ підписано першим заступником міністра Інною Совсун.

Розробники програми зазначають, що в основу навчального курсу покладено розвивально-компетентнісний підхід, який передбачає розвиток мисленнєвих навичок і формування предметних і ключових компетентностей.

Також зазначається, що завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів знань, умінь і навичок, які нададуть їм можливості створювати інформаційні моделі та опрацьовувати їх у програмних середовищах, здійснювати пошук відомостей із використанням пошукових систем, використовувати засоби ІКТ для організації співпраці, працювати з інформаційними системами тощо.

Курс «Інформатика» розрахований на 245 годин і має вивчатись у межах інваріантної частини навчального плану. У 5-7 класах загальна кількість годин курсу складатиме 35, у 8-9 класах – 70 годин.

Програмою передбачено послідовне ускладнення навчального матеріалу кожної з названих вище змістових ліній та умовне виокремлення двох змістових рівнів.

На першому рівні (5–7 класи)має бути продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. Другий рівень (8 – 9 класи) передбачає формування предметних та ключових ІКТ-компетентностей.

«Добираючи та створюючи компетентнісні задачі, вчитель має враховувати, що в 5–7 класах опрацювання даних учнями повинно здійснюватися за допомогою однієї технології або в одному програмному середовищі, у 8-9 класах – кількох технологій або в кількох середовищах. Також у компетентнісних задачах для будь-яких класів слід обов’язково передбачати розвивальний компонент», - зазначають автори програми.

Передбачається, що вчителі також можуть вибудовувати найбільш прийнятний для конкретного навчального закладу або класу підхід до навчання. Запропонована кількість часу на вивчення кожної теми також є орієнтовною, учителі й автори підручників можуть змінювати її у межах до 15%.

Новою програмою також визначено перелік програмних засобів, необхідних для впровадження курсу з інформатики, зміст навчального матеріалу та вимоги до навчальних досягнень учнів, а також орієнтовний перелік базових компонентів компетентнісних задач.

Регіональним департаментам освіти і науки доручено забезпечити необхідні умови щодо реалізації змісту навчальної програми.

Переглядів: 380 | Додав: Mykola | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Архів записів

Друзі сайту