Середа
11.12.2019
17:48
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя технологій Кречуна Миколи Терентійовича
Головна Реєстрація Вхід
Підручники 8 клас »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 181

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (технічні види праці) 
Автори: Терещук А. І., Захаревич М. І.

підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Видавництво "Літера"

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Підручник містить достатній обсяг теоретичної інформації, необхідної для виконання практичних завдань, передбачених програмою.

Матеріал оптимально структурований, що досягається, зокрема, за допомогою рубрик «Пригадайте», «Запам’ятайте – важливо», «Запитання для обговорення», «Цікаво знати», «Корисні поради», «Запитання та завдання» та інтуїтивно зрозумілих піктограм.

Запитання рубрики «Пригадайте» забезпечують актуалізацію опорних знань і реалізацію внутрішньопредметних зв’язків. Пояснюючи новий матеріал, автори апелюють до знань, отриманих учнями на уроках фізики і хімії.

У підручнику чітко виокремлено головну й допоміжну інформацію. Пояснення технологічних операцій детально проілюстровано фотографіями, спеціально зробленими для підручника в умовах реальної шкільної майстерні.

Інформацію з історії традиційного інструменту доречно поєднано з описом новітніх технологій обробки металу. Крім того, у підручнику вміщено ознайомлювальну інформацію про комп’ютерне моделювання та його застосування у виробничих процесах, про системи автоматизованого проектування на сучасному виробництві. Деякі практичні завдання пропонується виконати засобами комп’ютерної графіки.

В усіх розділах присутній українознавчий компонент – розповіді про досягнення вітчизняної науки, промисловості та архітектури.

Засвоєння теоретичного матеріалу перевіряється за допомогою різнорівневих запитань і завдань, у тому числі тестового характеру. Стимулює пізнавальну діяльність учнів робота з ілюстраціями, таблицями.

Одна з головних особливостей підручника – практичні завдання, які, без сумніву, зацікавлять сучасних учнів. Йдеться не просто про відпрацювання певних операцій, а про виготовлення власними руками потрібних і красивих речей. Це, по-перше, практичні роботи на основі модернізованих технологічних карт, а по-друге, практичні роботи «Крок за кроком», кожен етап яких ілюструється фотографіями. Такі завдання учні можуть виконувати і як колективний проект, і самостійно. Усі вироби було попередньо виготовлено в умовах шкільної майстерні. 

У параграфах, присвячених дизайну предметного середовища, наголос зроблено на історії, принципах і досягненнях світового та українського промислового дизайну.

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (обслуговуючі види праці) 

Автори: Терещук А. І., Медвідь О. Ю., Приходько Ю. М.

 

підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Видавництво "Літера"

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Підручник відповідає чинній навчальній програмі з трудового навчання і містить два блоки: «Технологія виготовлення швейних виробів», «Технологія виготовлення виробів інтер’єрного призначення».

 

Підручник складається з п’яти розділів, які знайомлять учнів з властивостями матеріалів хімічного походження, конструкційними матеріалами та їхніми властивостями, технологією виготовлення швейних виробів, дизайном предметного середовища, технологією виготовлення виробів інтер’єрного призначення; містять відомості про основи техніки, технології та проектування побутової діяльності.

Структура підручника має раціональну послідовність у розміщенні як основного, так і другорядних текстів. В основну частину підручника включено теоретичний матеріал, який стосується основних властивостей матеріалів, техніки і технології їх обробки, а також практичного втілення у вигляді опису технології виготовлення конкретних об’єктів праці. Другорядний текст диференційовано за такими рубриками: «Цікаво знати», «Запам’ятай – важливо», «Довідка», «Порада», «Виконай з дорослими», які винесено на береги підручника. Додатковий матеріал вдало доповнює основні поняття, що розкриваються в підручнику, що є доречним і дидактично виправданим. 

Для ефективного користування підручником розроблено систему позначок «Путівник учня», який дозволяє швидко знаходити та обирати матеріал для самостійного опрацювання, практичної роботи з дорослими, засвоєння основних понять, передбачених навчальною програмою.

У розділі «Дизайн предметного середовища» запропоновано технологічну послідовність виготовлення достатньої кількості цікавих і корисних об’єктів праці. Наведені практичні роботи і пропоновані для виготовлення вироби дають змогу обрати той виріб чи технологію, які найбільш повно відповідають інтересам учениці.

У рубриці «Застосуй на практиці» теоретичні знання, що розкриваються в основному тексті параграфа, пропонується втілити в цікавих та водночас простих і доступних виробах.«ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (обслуговуючі види праці)»

Підручник відповідає чинній навчальній програмі з трудового навчання і містить два блоки: «Технологія виготовлення швейних виробів», «Технологія виготовлення виробів інтер’єрного призначення».


 

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (технічні види праці)

підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Автори: Лебедєв Д.В., Гедзик А.М., Юрженко В.В


Видавництво "Сиция"

Головна мета підручника — формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя, й активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства, реалізація творчого потенціалу учнів.

Текст параграфів і завдання мають ЧІТКО ВИРАЖЕНУ ПРИКЛАДНУ СПРЯМОВАНІСТЬ, що реалізується переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять.

Запропонований у підручнику теоретичний матеріал, РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ, ПРАКТИЧНІ РОБОТИ і ТЕХНОЛОГІЧНІ КАРТИ до них та АВТОРСЬКІ ІЛЮСТРАЦІЇ допоможуть:

  • сформувати в учнів цілісне уявлення про матеріальне виробництво, роль техніки, проектування і технологій у розвитку суспільства;
  • набути учням досвіду партнерської взаємодії і ціннісних ставлень до трудових традицій;
  • оволодіти вміннями оцінювати власні результати предметно-перетворювальної діяльності та рівня сформованості ключових і предметних компетентностей.

 

МОТИВАЦІЙНІ СИТУАЦІЇ, диференційований підхід у завданнях, вдале поєднання основного та додаткового текстів, рубрика «Цікаво знати», добірка ілюстративного матеріалу — усе це сприятиме диференціації навчання, дослідницьких умінь і творчості учнів.



 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ОБСЛУГОВУЮЧІ ВИДИ ПРАЦІ).

АВТОРИ: І. Ю. ХОДЗИЦЬКА, В. П. ТИМЕНКО, О. В. ГОРОБЕЦЬ, О. І. БЕЗНОСЮК, Т. С. ПАСІЧНА

8 КЛАС. ПІДРУЧНИК 

Видавництво "Ранок"  

 

 

 




 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту