Четвер, 16.05.2024, 20:37
Сайт вчителя технологій Кречуна Миколи Терентійовича
Меню сайту
Категорії розділу
Трудове навчання 5-11 класи [78]
Олімпіада з трудового навчання [38]
Методоб'єднання та семінари [6]
Інформатика [8]
Вітання [6]
Випускникам [0]
Офіційна інформація [17]
Шкільна майстерня [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 208
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Всього матеріалів в каталозі: 155
Показано матеріалів: 111-120
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 13 14 15 16 »

 

Нова програма з інформатики для 5-9 класів

Міністерством освіти і науки затверджено програму з інформатики для учнів 5-9 класівзагальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ підписано першим заступником міністра Інною Совсун.

Розробники програми зазначають, що в основу навчального курсу покладено розвивально-компетентнісний підхід, який передбачає розвиток мисленнєвих навичок і формування предметних і ключових компетентностей.

Також зазначається, що завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів знань, умінь і навичок, які нададуть їм можливості створювати інформаційні моделі та опрацьовувати їх у програмних середовищах, здійснювати пошук відомостей із використанням пошукових систем, використовувати засоби ІКТ для організації співпраці, працювати з інформаційними системами тощо.

Курс «Інформатика» розрахований на 245 годин і має вивчатись у межах інваріантної частини навчального плану. У 5-7 класах загальна кількість годин курсу складатиме 35, у 8-9 класах – 70 годин.

Програмою передбачено послідовне ускладнення навчального матеріалу кожної з названих вище змістових ліній та умовне виокремлення двох змістових рівнів.

На першому рівні (5–7 класи)має бути продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. Другий рівень (8 – 9 класи) передбачає формування предметних та ключових ІКТ-компетентностей.

«Добираючи та створюючи компетентнісні задачі, вчитель має враховувати, що в 5–7 класах опрацювання даних учнями повинно здійснюватися за допомогою однієї технології або в одному програмному середовищі, у 8-9 класах – кількох технологій або в кількох середовищах. Також у компетентнісних задачах для будь-яких класів слід обов’язково передбачати розвивальний компонент», - зазначають автори програми.

Передбачається, що вчителі також можуть вибудовувати найбільш прийнятний для конкретного навчального закладу або класу підхід до навчання. Запропонована кількість часу на вивчення кожної теми також є орієнтовною, учителі й автори підручників можуть змінювати її у межах до 15%.

Новою програмою також визначено перелік програмних засобів, необхідних для впровадження курсу з інформатики, зміст навчального матеріалу та вимоги до навчальних досягнень учнів, а також орієнтовний перелік базових компонентів компетентнісних задач.

Регіональним департаментам освіти і науки доручено забезпечити необхідні умови щодо реалізації змісту навчальної програми.

Навчальні програми | Переглядів: 812 | Завантажень: 15 | Додав: Mykola | Дата: 07.02.2016 | Коментарі (0)

Відповіді  на завдання з Трудового навчання (обслуговуючі види праці) 8-11 класи
Матеріали для підготовки до олімпіади з трудового навчання | Переглядів: 2090 | Завантажень: 397 | Додав: Mykola | Дата: 12.01.2016 | Коментарі (0)

Презентація творчого проекту та оформлення домашньої роботи 
Матеріали для підготовки до олімпіади з трудового навчання | Переглядів: 906 | Завантажень: 76 | Додав: Mykola | Дата: 12.01.2016 | Коментарі (0)

Відповіді  на завдання з Трудового навчання (технічні види праці) 8-11 класи
Матеріали для підготовки до олімпіади з трудового навчання | Переглядів: 1247 | Завантажень: 210 | Додав: Mykola | Дата: 11.01.2016 | Коментарі (0)

Матеріали для випалювання при вивченні варіативного модуля
"ТЕХНОЛОГІЯ ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ ХУДОЖНІМ ВИПАЛЮВАННЯМ"
Об'єкти праці | Переглядів: 798 | Завантажень: 52 | Додав: Mykola | Дата: 05.01.2016 | Коментарі (0)

 
Календарно-тематичне планування 5-7 класи 2015-2016 н.р.
(Варіативні модулі)

 ІІ семестр

5 клас
1. Технологія виготовлення виробів із деревини та деревних матеріалів
   (способом ажурного випилювання)
2. Технологія виготовлення дерев'яної іграшки

6 клас
1. Технологія виготовлення виробів із тонкого листового металу.
2. Технологія виконання електротехнічних робіт.

7 клас
1. Технологія виготовлення виробів із деревини (з використанням ручних способів обробки).

Варіативна складова
Освоєння варіативних модулів здійснюється на основі проектно-технологічної діяльності. Варіативні модулі обираються залежно від матеріально-технічного та кадрового забезпечення навчального процесу, бажання учнів, регіональних традицій. Варіативні модулі розроблено окремо для 5 – 6 класів та  7 – 9 класів. Освоєння варіативних модулів відбувається за окремо розробленими програмами до них. У 5 – 6 класах вивчається по 2 варіативні модулі на кожен з яких відводиться 20 год, у 7 – 9 класах вивчається по 1 варіативному модулю, кожен в обсязі 16 год.
Будь-який варіативний модуль для 5 – 6 класів можна обрати лише один раз у 5 чи 6 класі. Так само, будь-який варіативний модуль для 7 – 9 класів можна обрати лише один раз у 7, 8 чи 9 класі.
Вся проектна документація  (зображення виробу, розрахунок матеріалів, послідовність виготовлення тощо) учнями 5 – 8 класів виконується в робочих зошитах. При виконанні проектів у 9 класі учні мають зібрати матеріали (зображення виробу, зображення виробів-аналогів з їх аналізом, вибір та розрахунок матеріалів, відповідний план реалізації проекту тощо) у проектну папку.
Результатом діяльності учнів при вивченні кожного варіативного модуля має бути – проект. 
Резерв часу, передбачений програмою, вчитель може використати на підсилення окремих складових навчальної програми на свій виб
ір.
Календарні та поурочні плани з трудового навчання | Переглядів: 2846 | Завантажень: 537 | Додав: Mykola | Дата: 04.01.2016 | Коментарі (0)

 
  1. Який технологічний процес відбувається під час складання виробу?
  1. з’єднання деталей цвяхами;
  2. з’єднання деталей у виріб;
  3. з’єднання деталей шурупами;
  4. з’єднання деталей будь – яким способом;
  5. правильної відповіді немає.
Тести | Переглядів: 5714 | Завантажень: 2039 | Додав: Mykola | Дата: 27.12.2015 | Коментарі (1)

                     Тест №1
1. Яким інструментом розмічають коло?
  1. циркулем;
  2. рейсмусом;
  3. кутником;
  4. лінійкою;
  5. будь – яким.
Тести | Переглядів: 3667 | Завантажень: 1175 | Додав: Mykola | Дата: 27.12.2015 | Коментарі (5)

 
Тестові завдання №1
1.   Яким графічним документом користуються при виготовленні виробів?
      А малюнком
      Б ескізом
      В кресленням
      Г усіма названими
      Д правильної відповіді немає
Тести | Переглядів: 5648 | Завантажень: 1493 | Додав: Mykola | Дата: 27.12.2015 | Коментарі (3)


Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024